Tänään olin kaupungilla. Löysin kamalasti ihania juttuja, mukaan tarttui viitisen muovikassia. Niin, se uudenvuodenlupaus ei taida olla enää voimassa...

   Mutta päivän aiheeseemme. Huomioikaa -me-pääte, sillä minä olen saanut peräti yhden lukijan, kiitos Josemin.

   Minulla on tällä hetkellä ystäviä, mutta yläasteellehakukaavakkeet saatiin juuri. Niin, paljastan tässä siis olevani kuudennella. Minulla on bestis, ex-parempi ihminen. Tarkoittaa sellaista... tyhmää. Mutta hän ei ole enää sellainen, siitä kiitos taivaalle. Lisäksi meillä on oma jengi näitä 'suosittuja' vastaan, tosin eivät he tiedä siitä. Paras ystäväni kuitenkin erotettiin siitä, sillä hän käyttäytyi tietyissä asioissa aivan kuin ennekin, joten katsoimme erottamisen parhaaksi ratkaisuksi.

   Jos minulla on ystäviä nyt, onko heitä vielä vuoden kuluttua?

   Minne yläasteelle menisin?

   Vaihtoehtoja on. Voin mennä normaalille luokalle lähikouluun. Se on tosin viimeisten joukossa listallani...

   Voin myös jatkaa samaa linjaa ja mennä musiikkiluokalle, olen nytkin sellaisella ollut jo kolmannesta luokasta lähtien. Suurin osa luokastamme aikoo mennä sinne, jos vain pääsevät. Tosin sinne täytyy pyrkiä, mutta pääsinhän minä tällekin luokalle, sekä pianoa soittamaan musiikkiopistoon, joten miksipä en pääsisi yläasteelle. Pääsykokeisiin on tämä tyttö tottunut.

   Voin hakea liikuntaluokalle, jonne on sata hakijaa, ja minulla liikunnassa kahdeksikko, joten niihin pääsykokeisiin en nenääni pistä.

   Voin lisäksi hakea tanssi- tai draamaluokalle, jotka ovat samassa koulussa. Tämä koulu on tosin hiirveän kaukana. Olisi tosin mukavaa hakea ihan vain tietääkseen, onko minussa näyttelijän ainesta.

  Viimeisenä ja vähäisimpänä on LUMA(luonnontieto ja matematiikka)-luokka. Ei kiitos.

~Danielle